zondag 4 februari 2018

rijgsjaal // scarf

Als je op diverse haakgroepen op facebook zit, dan heb je deze sjaal zeker al voorbij zien komen. De rijgsjaal. Ik was met andere dingen bezig, dus ik kwam er niet aan toe. Maar ik had nog mooie bollen wol liggen van tedox, soort kwantum maar dan in Duitsland, en ik begon daarmee aan deze sjaal. Uiteindelijk had ik maar 1 bol nodig voor de hele sjaal. Ik haakte direct voor mijn moeder ook een sjaal. En inmiddels heb ik er ook nog 1 gemaakt voor mijn oude kleuterjuf (heb ik nog steeds contact mee) voor haar verjaardag deze maand. 
If you are a member of multiple crochet groups on facebook, you may have seen this scarf. the string scarf. I was busy with other things, so it took me a while to pick this pattern up. But I got some nice yarn from tedox, in Germany, and I started a scarf with it. Eventually I only needed 1 ball for the whole scarf. I started one for my mom right away. And meanwhile I finished another one for my kindergartenteacher (we're still in touch) for her birthday this month.

specificaties sjaal:
patroon: kaatje maakt
garen: bellalana dream 1 bol van de Tedox
haaknaald: 8 mm
specifications scarf:
pattern: kaatje maakt
yarn: bellalana dream 1 ball from Tedox
crochethook: 8mm












Deze is van mijn moeder.
this one is for my mom.










Fijne dag.
Have a nice day.

Lieve groetjes,
Emily
Sweet greetings,
Emily

6 opmerkingen:

  1. Superleuk, die foto van jou en je moeder! En de sjaals, die had ik ook gezien op Fb :-) Ze zijn heel leuk Emily!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That's a great shawl! I like the colourway of that yarn too. Enjoy!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie en aparte sjaal met fantastisch kleurverloop. Dank je wel !!! je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leukerds! Ik zie ze ook overal voorbij komen ja, maar heb er zelf nog geen gemaakt. Ben niet zo'n 'sjaaltype', maar ik vind deze wel erg praktisch. Wie weet waag ik me er ook nog aan en doe ik het kado. Ik heb ook nog wel wat verdwaalde bolletjes liggen die ik hiervoor zou kunnen gebruiken...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw, een mooi kleurverloop heeft je sjaal met dit garen!

    BeantwoordenVerwijderen