dinsdag 27 juni 2017

Winnaars Give-away!

De uitslag van de Give-away is bekend. Mijn moeder heeft veel lol gehad aan het maken van de etuitjes. Mijn moeder maakt dat soort projecten graag en snel. Dus besloten we weer meerdere dingen weg te geven. 




Daphne van het blog Haak en maak wilde graag een mooi haaketui winnen voor haar dochter. Met blauw. Nou, ik geloof dat het gelukt is. Gefeliciteerd Daphne.

En ik heb deze leuke tasjes nog voor:
Tertia.
Janneke Knuiman.
Carolien van Coupe Woolly.
&
Sofie!

Allemaal gefeliciteerd.
Zouden jullie allemaal jullie adres willen mailen naar: 
emilyboutens@gmail.com

Fijne dag lieve mensen.

groetjes,
Emily

9 opmerkingen:

  1. Ahhhhh super leuk en wat lief dat je moeder meerdere tasjes heeft gemaakt. Ik zal je snel gaan mailen :-) lieve groetjes Tertia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik mail je zo!!! En dank je wel ;-)

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is je moeder weer druk bezig geweest met zulk leuk resultaat! Ik geniet nog steeds zo van mijn etuitjes die binnenkort weer mee op vakantie mogen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maakt je moeder toch prachtige tasjes! Ik ben je give-away mis gelopen volgens mij ;)
    Gefeliciteerd aan de winnaars!

    Groetjes,
    Nienke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke etuitjes. En bof ik even, dat ik er een heb gewonnen voor mijn kleine haakster! Daar kan ze mooi al haar haakspulletjes in kwijt, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh dat heb ik dus gemis. Maar ja ik heb ook al zo,n geweldig etui die ik nog steeds met veel plezier gebruik.

    Lieve groet, dinah

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer, gemist! Maar ik heb nog steeds die mooie tas die ik een tijdje geleden bij jou heb gewonnen :-) Ik gebruik ze nog regelmatig dus ik durf wedden dat de gelukkige winnaars ook nog veel plezier gaan hebben van deze schitterende etuis.
    Groetjes, Sigrid x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat maakt jouw moeder veel prachtige etuis. Echt super dat je deze allemaal mag weggeven. Winnaars, geniet van jullie mooie etui, net als ik nog dagelijks van mijn etui geniet.

    Groetjes en fijn weekend, ook voor jouw moeder, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moeder zegt: graag gedaan voor allen!! Zo leuk om te doen.

    groet
    Marita Boutens

    BeantwoordenVerwijderen